Galopp träning med G

2014-01-18 / 14:07:40
Tjo
Idag har det varit ett sånt härligt vinterväder.
Så det blev en tur upp till Gino för lite snö ridning. Han ska ju bygga lite muskler på sin taniga kropp. Så har ridit upp en fyrkant på fältet och även en raka upp för backen så vi har att träna på.
Har ju som jag nämt tidigare vart väldigt rädd för att galoppera med Gino sen den hemska resan jag fick av honom för några år sedan. Men vi jobbar sakta men säkert på att hitta tillbaka till varandra.
Men hjälp av snön har jag nu vågat mig på några galopper och han har vart väldigt snäll mot mig. Pigg och framåt, men jag han ändå känst att jag haft kontroll över honom hela tiden. Sån underbar känsla!!
Är så stolt över mig själv så jag nästan spricker.
Mamma va med och filmade idag så ska se om jag kan få in filmen här.
Får återkomma med filmen. Tar en stund att ladda upp den =)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: