Mössor beställda

2014-12-11 / 19:30:40
Tjo!
Gått några dagar sedan jag skrev mitt hysteriska inlägg när Hilda och jag va på akuten. Hon har haft tratt sedan dess men är nu lyckligt trattfri :)
Har tagit det lite lugnt under veckan. Eller ja lugnt å lugnt. I måndags va jag först hos psykologen och direkt efter till sköterskan som utreder mina medeciner och tar tryck och puls. Hade hoppats på att hon skulle ha svar på varför jag vissa nätter får sån frossa. Skakar i hela kroppen så tänderna slår ihop och hjärtat rusar. Drar jag alla hundar nära och lägger på massa täcken för att få upp värmen så blir jag sjösvett. Men sticker jag ut en tå utanför täcket börjar jag skaka igen. Vet inte om det är någon av medecinerna som gör detta eller om det är något annat. Prover ska tas iaf. Tills proverna är tagna har jag nu börjat knapra magnesium tabletter. 
Läst om vad man har för symtom på magnesiumbrist och jag har alla. Magen uppskattat dock inte tabletterna så har beställt en spray som man sprayar på kroppen istället.
Och på tal om beställningar.
Har beställt nya mössor. Nu när jag har alla hästarna på samma ställe igen så måste jag ju visa vilket team vi hör till. Stall Gammelgårde :)
Tycker dom blev riktigt snygga. Så nu väntar jag på att dom ska komma med posten. 
Har även beställt nytt träns med ridkapson och nytt bett till Gino. Inte fått dom grejerna än så har ingen bild. Men så fort det kommer ska ni få se vad stilig han blir. Hoppas åxå att det kommer att göra underverk på ridningen 👍


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: