Gino motionerad och SM i hästbajs ätning

2014-12-02 / 17:43:35
Tjo!
Idag har Gino fått sig ett litet pass i min lilla paddock. Kan inte säga att han va det minsta sugen på att jobba och såg spöken i varje hörn. Lika mycket spöken ute på fältet för att inte tala på den lilla grushögen på vägen när vi skulle skritta av. Vissa dagar klaffar det helt enkelt inte.
Hade doggsen med i stallet så dom hjälpte mig att mocka. Tror dom hade SM i hästbajs ätning. Får väl se vem av dom som spyr först :) 
Hur som helst är jag nöjd över att jag kom ut och red lite.
Efter ryggskottet förra veckan är det skönt att kunna röra sig igen :)
Ikväll ska jag och mammi plantera om min bananplanta som ynglat av sig lite.


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: