Uppföljningemöte

2012-09-10 / 20:02:13
Tjo!
Nu äntligen är denna dagen över. Har mått dåligt och sovit kastt i flera veckor just pga denna dag.
Har vart på uppföljningsmöte med FK, läkare och psykolog idag. Ovissheten gör att dessa möte ofta kan dra till sej en hel del. Har vart så orolig över att det skulle bli några ändringar på min arbetsträning eller att dom skulle komma på att jag måste prova något annat.
Men denna gången har jag oroat mej i onödan. Jag fick gå igenom hur jag mår och hur det går med min arbetsträning och tiderna jag är där. Sen att jag börjat med ny medecin och att jag inte ätit den så länge utan är fortfarande på inställningstiden, och det kan ju ta ett tag innan dom ger full effekt sen kanske dosen ska ändras. Så mitt önskemål va att det skulle få flyta på som det gör nu. Jag känner mej bra med den tiden jag jobbar nu och är jag piggare en dag så brukar jag ju vara kvar längre på jobbet. Allt detta tyckte FK va helt ok. Jag kämpar på och har ändå några framsteg som hon tyckte var bra. Att jag försöker med tidsökning när jag är piggare och att det nu blivit lite ändringar även från läkarens sida. Så min arbetsträning ska fortsätta som den är nu med ökning när jag orkar. Jag ska inte ha någon press utan bara jobba på att må så bra som möjligt.
2 april går mina sjukdagar ut så fram till dess kommer jag vara kvar på Bergsgården och bara njuta. Efter den titden kommer jag att få gå med i något på Arbetsförmedlingen (detta har jag vart med om förut) Är väl några månader man är med där innan utvärderingen görs, om jag är redo för att jobba eller om det blir fortsatt sjukskrivning. Men det är lååång tid dit och nu ska jag bara fokusera på hälsan och njuta av livet.
Kan inte beskriva va mycket Bergsgården betyder för mej. Är grymt tacksam över att få vara där bland alal underbara människor som stöttar och peppar mig och alltid förstår när jag ibland har sämre dagar. Har alltid någon att prata med om det jag tycker är bra och jobbigt i livet. Ägare, personal och alla privathäst ägare ni är UNDERBARA!! Varje dag kommer man hem och är glad över att ha fått träffa er ♥ Tack för att ni finns här för mig!
 
Så nu är denna dagen gjord. Allt gick bra och jag kan äntligen slappna av. Trött som tusan men väldigt nöjd.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: