Tandläkaren

2012-09-12 / 14:15:57
Halloj!
Ja idag har det vart en lite jobbig dag igen. Vart hos tandläkaren. Märkte häromdagen att en visdomstand inte mår så bra. Fick en akut tid för detta idag. Visste ju redan att tanden ska dras ut för visdomständer lagas ju sällan. Men eftersom jag fick en kort tid så var det bara dit och så sköljde dom ur tanden och la i en proffisorisk lagning fram tills tanden ska ut. Känns lite som att man blivit dömd till döden, men att bödeln väljer att dra ut på pinan lite. Så nu kommer jag ha detta tandutdragande framför mej.
Eftersom jag måste få lugnande så fort jag ska sätta mej i denna hemska stolen med skarp belysning så får jag jju lugnande. Vilket i detta fallet var lite nyttigt. För direkt när jag va klar åkte jag upp och tog en promenad med Ginosen idag igen. Han fick väl en chock över att se mej två dagar på samma vecka ;) Blev ingen långis men iaf lite längre än förra gången. Fick även en ny grimma med posten till honom idag. Tyc´värr kom den efter att jag vart där. Så även på dagens bilder har han en söndertuggad grimma :)
 
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: