Matte till doktorn som inte va där

2012-09-05 / 12:19:19
Nu är det ju inte bara djuren som går och blir dåliga här i huset.
Idag hade jag en tid på vårdcentralen hos en läkare. Har ju haft så mycket problem med halsen och mycket oro över detta i 1½ år. Känns ju som jag har något i halsen och har svårt att svälja och tjockt i halsen. Mycket är väl säkert ångest och spänningar. Men nu vill jag ha svar på detta. Så jag bokade en tid och kommer dit i morse och dom talar om för mej att läkaren är hema med vård av sjukt barn. Jaha, dom kunde inte ha ringt så jafg sluppit åkt till kil i onödan. Har ju även vart hemma från jobbet pga detta. Så jag fick träffa en sköterska och hon kunde ju inte kolla och sedan skicka remiss till sjukhuset. Fick en ny tid på fredag, även detta en jobbdag. Jag som bara vill få allt gjort så jag åxå kan få hjälp med det eller få veta att det inte är något fel på mej.
Så det har var ten tuff vecka än så länge. Och det gör inte saken bättre att jag har uppföljningsmöte på måndag med fk, läkare och psykolog för att tala om hur det blir i framtiden. Jag är så orolig över dessa möten. Man vet ju aldrig om dom tvärvänder och tycker att nu ska jag ut och jobba på riktigt eller att ja måste byta plats för arbetsträningen. Jag skulle inte palla något av detta. Är absolut inte redo för några ändringar. Känner mej lugn och trygg i stallet och trivs så bra med alla som jobbar där som peppar mej och förstår att jag har sämre dagar och bättre dagar. Men ska väl inte måla fan på väggen än. Får ta läkar besöket först. Sen har jag ju EKG dosan som jag skulle få remiss om till sjukhuset och hals doktorn. Efter detta kan jag förhoppningsvis få det lite lugnt och få svar på alla mina so mjag ser det problem. Sen kommer väl medecinerna kanske göra lite nytta får vi hoppas.
 
Nej nu har det vart mycket negativt. Får hoppas att det snart vänder igen.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: