Läkar besök & Smink inköpt

2012-09-08 / 10:04:00
Godmorgon
Igår blev det en dag med lite fart i. Började med läkarbesöket på morgonen. Fick  vänta en timme innan läkaren tillslut gick jag och knackade på och undrade om hon hade glömt mej. Väl inne så klämde hon och kände på min hals och kikade ner så gott det gick utan att jag skulle spy på henne ;) Hon kunde inte se några konstigheter i halsen, men skulle skicka en remiss så att jag får åka och röntga för att vara på den säkra sidan. Hoppas det inte dröjer allt för lång tid innan jag får tid. Skulle få åka till arvika för röntgen. Sen skulle jag till öra näsa hals doktorn på sjukhuset i karlstad. För hon kikade i mina öron och trummhinnorna va lite irriterade. Men jaghar alltid var tett öronbarn så det va kanske inte så konstigt.
Efter VC så åkte jag och mammai och handlade på Ica i kil. Va längesedan jag va där så det var lite terapi för mej. Men et gick bra. Va inte så många jag kände igen från min tid där. Men några kände jag igen :)
Sen va vi in till apoteket för att hämta ut min näringsdryck.
När vi va på väg hem så tänkte jag att jag svänger in till frissan lite snabbt och köper oljan jag har till håret. Slutade med att jag kom ut därifrån 1600kr fattigare. Blev ett startkit med I.d smink inköpt. Och jädrar vilken bra täckning det va på dom pudren. Blev 4 olika pudersorter med penslar till och sedan oljan till håret.
Sen hem och slappa en stund innan Darling kom hem. Vig halv 7 åkte vi till Jump för att mocka och ta in honom. Halv 9 kom vi hem :) Kul att det är så trevligt sällskap där uppe i stallet. Man blir lätt fast där på kvällarna.
När vi kom hem så var det bara äta och sedan sängen och en film.
Va lite kul, för när jag skulle tvätta av mej sminket och sedan såg mej själv i spegeln så höll jag på att skrämma livet ur mej själv :D så stor skillnad gjorde detta nyinköpta puder. Ibland är det bra att kosta på sej lite.
Så det var en ganskafartfylld dag. Somnade ganska fort.
Känns bra att detta med halsen är påbörjat nu åxå.
 
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: