Hästträningen

2012-09-04 / 09:19:33
Ja pga att hundarna varit med till jobbet så har jag inte velat satt dom i burarna såpass länge så jag kunnat rida. Därför har det stått lite still med ridningen några dagar. Men snart har nog hundarna vant sej vid miljön så jag kan gå ut på en liten tur. Drömmen vore ju om man kunde ha med dom ut, men det går nog aldrig. Jump är ju inte så förtjust i små varelser och mina småttingar tror att dom är störst i välden och riskerar livet med att hänga i svansen eller nypa i benen. Så det är nog säkrast om dom får va kvar i stallet.
Nya stallet börjar se ut som ett stall nu. Är nog säkert mycket arbete kvar, men tror att hästarna kommer kunna flytta in i oktober. Beror väl lite på hur vädret blir och hur snabbt byggandet går. Ska bli spännande att se när det blir klart.

Ha en fortsatt bra dag.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: