Slapp helg

2012-01-08 / 19:07:02
Halloj!
Ja denna helgen har det inte hänt mycket. Vi har haft det riktigt slappt.
Igår började vi morgonen med att släppa ut hästarna hos Jumpen. Efter det gjorde vi inte mycket annat än att sitte framför tvn. Först kollade vi på ett gäng med Vänner avsnitt, sedan avancerade vi till BigBang theory. Efter några avsnitt av det såg vi filmen The shining. Har sett filmen för jätte längesedan men eftersom jag precis läst ut boken ville jag se om filmen var lika bra. Blev en stor besvikelse när slutet inte va samma som i boken. Efter den filmen kollade vi på Smurfarna. Det var en mysig film och smurfarna va väldigt söta.  Som sagt, en riktig slappdag. Men det behövdes efter all stress och orlighet.

Idag har vi väl inte heller gjort allt för mycket. Va i stallet vid lunch och sedan satt vi vid datorn. När jag tröttnat på datorn så tog jag fram en bok som jag började läsa igår. Feber heter den. Har läst ettan i den serien och denna verkar lika bra. Har väl läst halva boken nu.


Så ja, denna helgen har vart lugn.
Till veckan måste jag försöka och få liv på kroppen och hälsan igen. Har vart lite för mycket oroligheter och dåligt med sömn ett tag nu.
Pimps sår ser bra ut, även o mjag tycket det är lite äckligt att tvätta och pilla med det. Men jag vänjer mej nog.

Ha en trevlig kväll!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: