Hälsning till Krister och Monika

2012-01-11 / 18:59:03
Vill lägga till en egen lite hälsning till Krister och Monika som jag vet läser min blogg :)
Hoppas ni har det bra.
Jag och Jumpen saknar er!
Ni får komma och hälsa på oss någon dag.
Kram
Kommentarer!
Postat av: Anonym

Tack för att du läser min blogg ♥

Kommenterat - 2012-01-17 / 11:51:22
Postat av: Christer

Hej Wirre!!

Tack för hälsningen.

Hoppas ni har det bra "däröppe". Vi kämpar på och väntar på ljusare kvällar när det nu lider mot vår. Gör c:a 15 min ljusre em. per vecka i januari. Snart dags att ta fram grillen vid stallväggen!! Doften hoppas jag känns hem till er så ni dyker upp.

Är hemma idag, hostar och nyser. Kommer du ihåg bild på Monisen vore det bra. Har fått bild på Lindas Rocky. Kul om du och Johan kan komma någon helg. Vore trevligt och nyttigt om vi kunde gå (ej rida)en tur med alla pollarna. Har inte ridit på en månad p.g.a sadelbyte, älgjakt m.m. så jag känner mig lite ringrostig.

Hälsningar från oss i Hynbo som längtar efter Er och Jummis.

Kommenterat - 2012-01-17 / 12:05:16
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: