Sommarens bilder

2012-08-26 / 11:21:45
Då sla vi se om jag kan få ordning på lite bilder här då.
Detta är förebilder på trädgården.
 
Jag tog första grävtaget :)
Ja och sen harvi lite efter bilder. Dammen är som sagt inte klar så den finns inga bilder på.
Jag tycker att det blev en riktigt mysig hörna :)
 
Har även lite smått och gott med bilder på djuren.
Hannes blev ren och fin vid midsommar då barnbarnen skulle låna honom och få rida lite.
Pimp r lite sliten efter ett agillitypass.
Harry är med och kollar så att gubbarna lägger plattorna rätt.
Jumpen ♥
Grillfest på Bergsgården :)
Pingen Mamma och Harry ♥
TRevligt ridsällskap med Maria, Lady och hennes som Fighter.
Storstädning i stallet. Pimp och Harry var med och kontrolerade så att allt blev gjort på rätt sätt :)
En mycket saknad Lukas. Hoppas du har det bra där du är nu. Du kommer aldrig att bli glömd. Finns alltid i våra hjärtan och tankar ♥
 
Nu har jag väl fått med lite av vad som hänt den sista tiden. Har inte blivit så mycket korttagning på hästarna, men ska bli ändring på det åxå nu :)
Hoppas ni gillade bilderna. Tror att det fortfarande går att klicka på dom mindre bilderna för att kunna se dom helt. Men är inte säker eftersom sidan ändrats.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: