Kvällens sysslor

2012-08-27 / 20:40:03
Ja då var denna dagen gjord. Vart en rätt lugn dag efter att jag kom hem från jobbet. Suttit med paddan och joxat lite.
Nu på kvällskvisten har jag vart upp till stallet. Fick trevlig sällskap av grannarna och fick hjälp med borstning av Jump :)
Har fått en box med How I met your mother säsong 1-6. Så nu vet jag vad jag ska göra nu på höstdagarna :) Har väl att göra ett tag framöver iaf. Fick även The hungergames och American Pie- reunion. Hungergames har jag läst böckerna så har sett fram emot att se filmerna åxå. Men det blir väl lång väntan innan 2an kommer ut på film. Men den som väntar på nå gott :)
Nu blir det mat och snart sängen. Så godnatt folket.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: