Ångest =(

2012-08-30 / 20:54:47
Halloj!
Inte vart nån bra dag idag. Haft smygande ångest och oro hela dagen. Kämpade mej upp till stallet på dagen för att göra klart till Jump. Men det var tugnt. Nu på kvällen har det blivit sämre. Kännssom halsen drar ihop sej och svårt att andas. Tryck i bröstet och allt känns skit jobbigt. Så det har vart en lugn kväll. Va upp och tog in Jump och fick lite väkbehövlig Maria tid. Sen har jag inte gjort något mer.
Hade planer på att ta med hundarna till jobbet imorgon. Men tror inte det är läge för det när jag redan haft en tuff dag idag. Blir nog stressigt och oroligt. Men på måndag hoppas jag på att allt ska kännas bättre. Har hundarna klarat att va ensamma dom 3 timmarna så länge så klarar dom nog en dag till.
Har väl vart lite mycket ett tag och sedan nya medeciner så är väl inte så konstigt att man mår lite kasst. Även om jag hoppats på at tdet var en mirakel medecin som gjorde allt bra direkt.
Kollar på Robinson och snart blir det att krypa under täcket och hoppas på lite sömn.
Natti natti!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: