Dag 8- Longering

2011-09-24 / 19:30:37
Halloj!
Idag har jag vart lite dåsig och slö så det har inte hänt mycket. På kvällskvisten kom jag iaf iväg till Jumjum. Kände att ja ginte hade energi till att rida honom idag så det blev longering i paddocken istället. Mest för att han skulle få jogag av sej lite energi.
Måste säga att jag är impad av fodret som jag började ge Jummis dagen han flyttades till jobbet. Nu efter 8 dagars användning börjar man se att musklerna börjar lite smått att synas. Halsen börjar bli lite grövre och han börjar att forma sej lite. Han är fortfarande tjock och det finsn mycket mer att träna upp, men det är iaf en liten bit på vägen. Kul att kunna se resultat såpass fort.
Darling va med och fotade lite medans jag longerade. Det slank med en film åxå :)
Så den första är en film och klickar ni på den så komemr den att spelas upp.
Filmen

resten som kommer är bilder.





Imorgon får det bli en ridtur igen :) Då ska jag väl ha samlat ihop tillräckligt med energi för det :) Hoppas att vädret blir lika fint som idag.
Ha en trevlig kväll!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: