Dag 7- vart hemma och hälsat på :)

2011-09-24 / 18:36:48
Tjo!
Nu har jag lite energi över för att skirva om igår :)
På morgonen så tog jag och Jummisen först en liten skogstur, och när vi ändå va åt det hållet så bestämde jag mej för att rida hem till mamma som va hemma hos mej med hundarna. Spatserade in på gården och höll på att skrämam livet ur mamma som satt i köket och skvatt som tusan när det helt plötsligt stod en häst i rutan.
Lite lyx att kunna rida hem på bara 15 min.
Avslutade passet med 2 varv på galoppbanan i ganska högt tempo. Efteråt fick han en dusch och massage.
Han blev iaf lite trött efter turen :)

Efter jobbet va jag och mamma iväg och hälsade på alpackorna som bor i kil. Men skriver ett eget inlägg om det med bilder.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: