Dag 6- vila

2011-09-22 / 19:01:57
Gokvällen!
Idag har jag och Jumju mhaft vilodag. Tror mest att det va matte som behövde vila, men lite gött tyckte han nog att det var.
Hade tänkt mej en sovmorgon idag. Men Lukas ändrade dom planerna och väckte mej halv 9. Fick sova en liten stund längre iaf.
Åkte til stalet och fixade iorning allt ganska tidigt. Så reste nav dagen blev det slapp och vila. På em var det dax för min massage. Va en ganska smärtsam upplevelse idag. Va så otroligt spänd i halsen och nacken så hon gick ut ganska hår på att få det att släppa. Men lite tortyr var det allt ;) Får väl se hur det känns imorgon.
Skulle gärna bli av med denna spänning i halsen så jag slipper gå och tro att jag ska kvävas. Spänningarna i halsen blir värre när jag varit stressad och haft mycket att tänka på. Sedan drar ångesten igång. Nacke och rygg va dock inte värre efter all ridning. Och det var ju bra.
Fick lite övningar att göra för att nacke och hals ska få jobb lite.
Skönt med en vilodag, men samtidigt lite stressande eftersom jag så gärna vill rida. Men måste ju lära mej att slappna av lite emellan varven åxå.
Nu blir det lite tv och sedan får det bli sängen och en film.
Natti natti!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: