Dag 5- skogstur med jobbteamet

2011-09-21 / 11:49:35
Halloj!
Då har man vart uppe med tuppen idag igen. Mockade och gjorde allt klart till Jumjum innan jag började jobba.
Sedan ble vdet en skogstur med hela jobbgänget. Hur mysigt som helst. Jummisen va ju pigg som tusan och tog täten :)
Avslutade ridningen med ett litet pass i paddocken. Där provade vi på aatt ta några skutt. Dom första 2 gångerna tvärnitade han. 3e gången tvekade han men jag fick över honom tillslut. 4e gången sprang han mot hindret och tog ett gigantiskt skutt. Hindret låg väl på 30 men han hoppade nog en meter *fniss* Efter det gav vi oss. Hade ju iaf fått honom över det.
Nu har jag precis kommit hem till hundarna och planerar att t det lugnt fram tills i kväll när jag ska ta in Jummisen.
Imorgon har jag tänkt en hel vilodag för både mej och Jumjum. Jag ska bara på massage. Vi behöver nog lite vila både han och jag.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: