Dag 5- Kvällstur

2011-09-21 / 19:44:10
Tjo
Nu har jag vart upp och tagit ett litet kvällspass med Jumjum.
Trodde han skule vara lite slöare efter att ha blivit riden en gång i morse åxå. Men icke! Tänkte att jag skulle provrida hacket so mjag köpte för ett tag sedan. Det va dock lite stort så det satt inte så bra men det fanns lite broms på honom iaf. Får köpa en ny kedja till det som är kortare. Hur som helst så var det ridlekis och paddocken va full med ponnis och hästar. Givetvis va Jumjum mer intresserad av dom än att lyssna på vad jag ville. Så det blev stelt och stötigt med huvudet i vädret nästan hela tiden. Avslutade med ett varv på sandbanan. Efter det blev det en dusch och sedan in och äta mat.
Blev lite bilder från kvälspasset. Men som sagt, det var lite stelt från bådas håll.
Små bilder är klickbara som vanligt.




Gäller att lyfta ordentligt på benen när man kliver öve ren bom med huggtänder :)





Imorgon är det alltså VILA som gäller. Bara pyssel och ABSOLUT inget mer. Får inte komma in i en manisk ridning även om jag tycker det är jätte kul. På em ska jag på massage och det kan nog vara gott för min rygg som vart med om mycket denna veckan.
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: