Bootcamp för mej och Jumjum

2011-09-16 / 20:44:32
Tjo!
Nu börjar det hända lite grejer här i vardagen :)
Har fått ett erbjudande från mina härliga chefer på jobbet. Det ahndlar om att jag under någar veckor ska flytta med Jumjum till jobbet. Detta för att jag ska få komma tillbaka till ridningen som jag tappat så mycket av under en längre tid.
Kommer ha tränare på plats och hjälp och stöd under dom veckorna jag kommer ha honom där.
Så imorgon kommer Jumjum flytta från hemmets trygga vrå ett tag och komma iväg och tränas och ridas regelbundet.
Är så tacksam för denna möjlighet ♥

Ska försöka att uppdatera varje dag om hur det går under vår uppbyggnad och träning.

Iövrigt kämpar jag på. Har styrketränat några gånger och går på massage en gång i veckan. Börjar lossna lite i rygg och nacke vilket är skönt. Har fastnat speciellt för träning med pilatesboll. Tycker den är kul och lekfull och det finns ju så många sätt att träna på. Så sakta men säkert bygger jag upp kroppen och kondisen lite. Lär ju behövas nu när jag och Jummis ska på bootcamp

Nu ska jag ladda upp inför morgondagen.
Ha en trevig helg allihopa!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: