Hööks shopping

2011-10-21 / 19:45:20
Blev en tur in till hööks med mamma i fm. Hade ju sett ut ett träns som jag ville ha och det fanns. Men blev lite annat smått och gott åxå.
*träns
*grimma till Hannes
*mössa
*reflexväst
*reflexvantar
*ben till hundarna

När jag kom till stallet för att prova tränset så var det för litet. Så jag och Älsklingen åkte in en snabbsväng till hööks igen innan dom stängde. Tränset blev bytt till en större storlek och sedan fick jag en jätte fin jacka av min älskling. En lila ljock ocg mysig så jag inte ska frysa i vinter.
Här kommer lite bilder på vad som blev inhandlat.
Små bilder går att klicka på.




Hoppas att grimman passar på Hannes. Den såg lite stor ut i stoleken men det går ju korta upp den lite. Tycker texten passar in lite :)

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: