Dag 40- Dressyr

2011-10-27 / 13:01:32
Idag blev det lite dressyrträning i paddocken. Jobbade på att få honom sänkt och avslappnad samt böjningen. Och sen kämpar vi vidare med våra sidoflyttningar. Sedan fick jag själv slita lite när jag förökte jobba på min sits som jag vet är lite knackig. Har ju inte riktigt byggt upp musklerna igen efter all ridvila. Men känner att jag börjar orka med allt lite bättre nu. Men som sagt, matte är det största problemet just nu ;) Jumjum går jätte bra. Men jag ska väl få musklerna tillbaka om jag fortsätter i denna tackten.
Va och tittade till Gino och Hannes på em. Dom verkar inte ha några större bekymmer med att matte och Jumjum är ute på egna äventyr.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: