Dag 35- morgon pass i paddock

2011-10-21 / 11:34:32
Halloj!
Nu har jag vart och jobbat några timmar. Va där en stund innan jag började och mockade och gjorde allt klart till Jumjum. Sen red jag ett pass på honom i paddocken. Trodde han skulle va lite trött och stel efter gårdgaens träning, men icke då. Han va väldigt pigg och sugen på att jobba.
Tränade på lite öppnor och slutor och trav över bommar samt några små skutt. Man måste ju prova lite även när inte tränaren är med. Gick jätte bra. Han skuttade på så fint så och jobbade bra över bommarna. Kul när man kommit så långt så man vågar prova lite själv åxå.
Efter ridningen fick han lite kärlek och pyssel innan han fick gå ut till sin kompis i hagen igen.
Ska tillbaka dit ikväll och ta in och fodra.
Under helgen hoppas jag på att ha fotograf med mej så att jag kan bjuda på lite bilder igen :)
Senare i dag är tanken att jag och mamma ska in till hööks och shoppa lite. Jump vill ha ett nytt träns och linement. Sen behöver Hannespyttipannes en ny grimma. Får väl se om jag hittar något mer :)
Nu ska jag iaf ta det lite lugnt en stund. Har sovit dåligt under veckan så jag är rätt trött och sliten.
Ha en trevlig härlig höstdag!
Bjuder på en gammal bild på Hannes och Gino ♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: