Dag 18- Longering

2011-10-04 / 18:45:36
Hej!
Efter lite vila under dagen orkade jag mej ut i paddocken med Jumjum nu på kvällskvisten. Blev dock ingen ridning utan lite longering så han fick jogga av sej ite energi. Inte en helt bra övning för matte som mått ila hela dagen men han fick röra på sej iaf. Men matte blev inte mindre yr i bollen av att snurra runt runt runt :)
Har vart dåligt med ridbilder nu ett tag men det komemr nog nån under veckan när jag har fotograf med mej ;)
Tog iaf några bilder under pysselstunden ikväll.





Hoppas jag är piggare imorgon så jag orkar med dagen och lyckas få i mej lite mer att äta. Har vart lite dåligt med det nu när jag mått dåligt. Man får inte dirket mer ork av det.
Ha en trevlig kväll!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: