Dag 17- Vila (jag sjuk)

2011-10-04 / 14:19:24
Började tidigt på morgonen med att åka för att mocka till Jumjum innan jobbet. Fick åka hem lika fort igen och ligga på badrumsgolvet en stund innan jag åkte tillbaka. Skulle vart till Coachen men efter en timme på jobbet fick jag krypa till sängs och skickade mamma till coachen istället :)
Fick även avboka massagen som jag skulle vart på senare på dagen. Låg i sängen istortsett hela dagen. På kvällen fick jag i mej lite mat men hade ingen ork till att åka upp till Jumjum igen. Tur att jag har så mysiga tjejer i stallet som kunde hjälpa mej och ta in min pojk ♥
Blev någar avsnitt av supernatural och sedan sängen igen.
Så det blev en vilodag för både häst och ryttare.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: