Dag 15- Lite sämre ridning

2011-10-01 / 16:16:19
Halloj!
Idag har vi haft ett sämre träningspass. Red i paddocken och försökte jobba på volt med böjning och att han skulle flytta ut rumpan. Men som sagt, vi hade nog en sämre dag både han och jag. Han var som en ostkrok och bara krullade ihop sej och hetsade sej fram, medans jag var stel som en pinne. Stundvis gjorde han som jag ville men större delen av passet så va vi rätt oeniga om vad som är rätt och fel. Misstänker att han hade mest rätt idag.
Men ska inte klaga. Han har gått om en klocka tidigare och verkliegn kämpat. Så man får ha en dålig dag ibland.
Mycket var mitt fel eftersom jag inte mår bra men ändå skulel ge mej på träningen.
Tråkigt grått väder är det åxå. Skulle ju vara sol och fint under helgen.
Men nu ska man inte gräva ner sej bara för att det är en dålig dag. Vi är snart på gång igen :)
Nu är jag hemma och mellanlandar och äter sej iväg igen för intag. Ikväll kommer päron hit och gör oss sällskap.
Älsklingen är ute och bygger på vårt nya hundstaket. Blir riktigt bra!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: