Dag 55- Longering

2011-11-10 / 18:41:44
Idag har jag vart lite trött och sliten efter att ha varit på möte med fk och min coach.
Så det tog en stund innan jag kom iväg till Jumpen. Vid det laget var det så mörkt så det blev bara longering ute i mörkret. Tror vi var mörkrädda båda två så det blev lite runtbralande efter att ha sett spöken i hörnen. Men han fick iaf springa av sej lite i 20 min.
Får väl försöka rida lite mer under helgen.
Nu blir det mat och sedan slapp framför tvn.

Har haft en hel del at tskriva ikapp nu eftersom jag vart så dålig på bloggandet ett tag. Men nu ska jag vara ikapp :)
Kollade igenom en gammal fotosida häromdagen och hittade lite roliga bilder.











Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: