Trött och sliten

2011-07-27 / 17:11:15
Tjo!
Har varit väldigt sliten och trött idag. Inte så konstigt efter gårdagens äventyr. Har inte kännt mej helt pigg heller.
Vart hos min coach idag iaf. Vi pratade lite om olika aktiviteter och vad vi ska hitta på för att allt ska bli så bra som möjligt för mej. Sedan är vi lite i lära känna varandra fasen så vi har pratat på lite om intressen och tankar. Vi har gemensamt att vi gillar hundar och djur i övrigt. Så det blev en hel del hundsnack. Sedan ska vi boka tid på HälsoHuset så att jag kan komam igång med träning och få mej lite massage. Får väl se om jag hittar nån träningsform som jag känner at tjag vill fortsätat med. Massagen kommer nog sitat fint iaf.
Imorgon ska jag till sjukgymnasten. Får se om hon ska bända och bryta i mej eller om det blir som förra gången när jag fick sitta och måla med kritor :)

Känns som at tdte är mycket på gång nu men dåligt med ork. Men hoppas att det ska gå bra så jag kommer igång med allt.
I helgen är det hundutställning i ransäter. Ska inte ställa ut någon av mina prakt exemplar till hunar ;) men har tänkt att åka dit och kika om vädret är någolunda. Ställde ut Pim för nått år sedan, men det är inget för mej. Men kul att se på andras fina hundar och kanske hitat något kul att shoppa. Kommer ihåg att jag såg fina halssmycken sist. Hängen formade som den ras man nu vill ha. Vet inte om jag var för snål eller om det var nå annat men köpte inget då iaf. Och nu finns det vä inga om jag väl kommer dit.
Bjuder på några gamla bilder so mtogs när Pim ställdes ut i ransäter.



Nu får det nog vara slut på bloggandet för idag.
Ha en trevlig kväll!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: