Slut på semestern

2011-07-25 / 17:28:22
Tjo!
Ja då var det slut på semestern för min del. Gjort första dagen på jobbet idag. Det är faktiskt skönt att komma tilbaka så man har någonting att göra.
Min coach va och hälsade på mej på jobbet iadg så hon fick se hur det ser ut och är på Bergsgården. Hon hade aldrig varit där tidigare.
Tycker inte någon borde vara utan en tripp till gården och kika på den fina naturen och idyllen som är det. Sen finns det ju massa fina hästar att kika på. Och varför inte avsluta med en fika i det mysiga cafet.

I övrigt har dagen varit ganska lugn. Sitter och surfar runt efter en fontän till dammen. Vill ha ett vattenfall och hade sett ut ett på Jula. Men då fanns dom inte längre :( Så får väl tänka om och leta vidare.

Har ju inte varit en sån aktiv bloggare på ett tag. Men en sak som jag glömt att skriva är ju att jag tattuerade mej för några veckor sedan.
Den är egentligen inte så mycket för syns skull (även om jag tycker den är super snygg) men mest är den för min egen skull. Att jag kan kika på den varje dag och påminna mej själv att även när det känns tungt så ska man aldrig ge upp. Den blir en liten påminnelse på allt jobbigt jag gått och går igenom men ändå kämpar vidare.
Såhär ser den ut


Blev riktigt nöjd med den. Gjorde den hos Danne på Wedge inc i kil.
Hade det inte vart så regnigt och jävligt så kanske man hade sluppit dom flekfis vita benen åxå ;)
Får väl hoppas att det blir nån mer solig dag innan hösten kommer smygandes.

Nu ska jag återgå till fontänletandet.
Ha det så bra mina läsare
Ett extra Hej till Chrille och Monika i stallet
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: