Blogg torka.

2011-07-22 / 13:12:34
Tjo!
Nu har jag varit kass på detta med bloggandet igen. Hittar lixom ingen riktig motivering till vad jag ska skriva om. Måste hända grymt lite i mitt liv just nu.
Men än en gång ska jag försöka bättra mej.
Sommaren har hittils varit lugn.
I veckan va familjen iväg till Elvis cafe utanför torsby någonstans. Hade nog trott att dte skule vara större. Men resan i sej var mysig och det va trevligt att komma ut lite.
Denna veckan har jag semester. Vädret är ju inte allt för kul men det är lite lugnt iaf. Får hoppas att vädret blir bättre under helgen.

Har börjar gå hos en "jobb coach" som ska kunna hjälpa mej att återgå till ett bättre liv. Hon ska finnas till som stöd inom allt som jag känner att jag behöver hjälp med. Hon ska även fixa så att jag får ptova på träning och massage på Hälsohuset. Kanske kan bli kul. Om inte annat så är det väl nödvändigt att träna upp kroppen lite.

Har ju en längre period mått sämre. Har tappat all lust och ork till allt. Haft mycket möten och saker som gjort mej stressad, vilket har lett till mycket hjärtklappningar och ångest. Sedan har jag väldigt tungt att andas. Och dessa faktorer har ju lett till att jag inte orkat röra på mej som jag borde.
Läkaren på psyk skickade remiss in till sjukhuset för provtagning och kollade även EKG. Blodproverna visade inga konstigheter, men ekg har jag fortfarande nte fått nå vettigt svar om.
Ska boka tid för lungkapasitets test åxå för att utesluta astma.

Eftersom ingen ork har funnits så har det inte blivit mycket med hästarna. Bara lite pyssel och nogot kortare ridpass då och då. Men hoppas snart att komma igång igen. Saknar träningarna och att känna att man vill ha några mål med ridningen.
Igårkväll va päronen här och käkade ite sedan såg vi på Åsa-Nisse. Ganska mysig film även om den inte va överdrivet bra. Men helt klart sevärd.

Nu har jag iaf fått med lite av vad som händer i mitt liv. Dax att blicka framåt :)
Ska försöka bättra mej med bloggandet.

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: