Tillbaka på Bergsgården!

2011-01-12 / 12:16:50
ÄNTLIGEN!!
Idag gjorde jag mitt första jobbpass. Känns som att det var evigheter sedan sist.
Så skönt att vara tillbaka bland alla goa människor som är på gården.
Va lite orolig innan att jag skulle tycka att det va lite jobbigt nu i början när jag vart borta så länge. Men det kändes jätte bra, som att jag aldrig vart borta alls.
Blir så skönt att komma igång igen och inte bara sitta hemma och tycka synd om sej själv.
Det som var jobbigast va att ställa klockan och gå upp tidigt. Jag som sovit längre på morgonen :) Men det vänjer jag mej snart vid.
Är iaf så glad och tacksam över att jag fick komma tillbaka ♥
Det är nu mitt nya liv ska börja. Utan medeciner och bara blicka framåt!
Kommentarer!
Postat av: zandra

GO WIRRE GO WIRRE GO WIRRE!!!!!!!!!!!! Skönt gumman att du fick komma tillbaka! Vi måste ta en fika nån dag fram på ju! puss å kram <3

Kommenterat - 2011-01-13 / 15:08:35
Postat av: Linda & Ludde

Låter underbart att du äntligen fick komma tillbaka till Bergsgården :)

Kommenterat - 2011-01-15 / 15:30:49
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: