Kollat på häst

2010-09-11 / 19:44:26
Tjoo igen :)

Idag har jag varit med C och kollat på en häst. En varmblodsvalack på 6 år. Väldigt stor och fin och verkar väldigt snäll.
Både jag och C fastnade för honom och vi hoppas på att det blir en ny familjemedlem i stallet :)
Är en tjej som ska kolla på honom i morgon men vi håller tummar och tår för att det inte blir något för henne ;)
Tror att det kan bli bra med den hästen. Han är ganska mycket ridtränad och är lugn och stabil. Har gått som travare fram tills nu. Startade sista gången i måndags.
Hoppas verkligen att det blir av med detta och att det kommer att funka bra. Kommer att hjälpa och stötta C så mycket jag bara kan.
Får reda på hur det går på måndag förmodligen. När det väl är klart kommer det nog inte dröja tills vi har honom på gården. Men vi får inte ropa hej innan allt är klart.
Hoppashoppashoppas
Uppdaterar så fort jag vet mer.
Hur som helst så var det är väldigt söt häst och jag fastnade för honom direkt.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: