Hästarnas fötter fixade

2010-09-09 / 19:21:22
Tjoo!
Idag har hästarna fått fossingarna fixade. Jumjum fick nya skor medans dom andra två bara blev verkade.
Hade tänkt rida efter detta men det blev löslongering av alla tre istället. Så dom fick iaf bralla av sej lite energi.
Har hittat en fin ardenner valack som jag försöker få Krister (stallägaren) att köpa ;) Jag tycker at tdte skulle bli en perfekt häst för honom. Nu ska jag bara intala honom om vilken bra idé detta är ;P Det är en rejäl häst som han kan ha och köra i skogen med och lugn och stabil att rida. Får se om jag lyckas med detta :)

Fått mail från AF där hon sa att hon gör allt för att jag ska få vara kvar på BG en längre tid. Men att hon inte pratat med FK om det än. Under dessa 2 veckor sedan jag va där på möte så har dom hunnit byta handledare till mej på FK. Innan dess hade jag fått en ny som jag inte visste om. Har haft 5olika sedan jag blev sjukskriven. Undrar om det är mitt fel att alla lämnar över mej till andra :blush:
Ska till Af imorgon för att skriva på min närvaro lapp. Får se om jag fått veta något nytt då.
Nu ska här mysas till i soffan och väna på idol.
Trevlig kväll!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: