Grått och tråkigt väder

2010-09-14 / 12:09:31
Tjoo!
Idag va det grått och regnigt väder. Kanske lika bra det så vet jag att jag håller mej inne och lugn. Ryggen är inge bättre idag, Hugger som tusan så fort jag rör mej. Har hostat väldigt mycket inatt så det har väl inte gjort det bättre kanske.
Blir en lugn dag idag. Passar Julia men hon tar ju inte allt för mycket energi och kräver ju bara att få ligga under en filt :)
Mamma skulle ta hästarna åt mej så där är jag åxå ledig.
Fortfarande inga news om hästen. Men hade det blivit något så skulle vi nog fått veta det nu. Så vi får fortsätta leta häst ;) Ardennern som jag hittade verkar vara såld för annonsen är borta nu. Men det finns väl fler hästar i landet
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: