Fullt ös igår

2010-09-13 / 11:57:55
Tjoo!
Här var det fullt upp igår. Började med att rida ett arbetspass med Jumjum. Efter 30 min va vi helt slut båda två. Men han gick ganska bra. Börjar sänka sej bra istället för att springa med huvudet i vädret. När Jummis va ompysslad och klar så fick Gino springa lite i paddocken. Vilken betyder att jag fick springa lika mycket jag eftersom man måste jaga på honom hela tiden.
Efter satllet åkte vi hem med hundarna och fräshade upp oss lite och begav oss in mot IKEA. Där blev det storshopping. Ny tv bänk till sovrummet, nya jätte fina gardiner och en ny tjock madrass till sängen. Efter ikea tog vi ett varv inne på bergvik åxå. Där blev det åxå lite handlat. Några filmer, e-vitaminer till hästarna, bränsle till kaminen och lite smått å gott. Avslutade med en tur till Dunken för lite käk.
Sedan åkte vi hem. Älsklingen skruvade ihop bänken medans jag satte upp dom nya gardinerna och bytte i sängen.
När allt va klart blev det film och sedan sängen.
Har sovit gott i sängen under natten. Helt klart mycket skönare madrass en den tidigare trasan vi legat på.
Här kommer lite bilder från stallet och sedan på det nya i sovrummet.
Små bilder går som vanligt att klicka på.


















Det var hästarna det. Här kommer sovrummet. Va mörkt ute när bilden togs så allt blev väldigt mörkt. Men jag tycker iaf att det blev mysigt. Tavlorna bakom tvn ska flyttas åxå ;)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: