FAROS promgrammet

2010-09-20 / 20:33:01
Idag har jag varit på AF för att få reda på vad som händer med min framtid. Har ju haft det väldigt jobbigt med allt hattande och ändringar.
Va grymt orolig för detta mötet.
Mamma var med som stöd.
Allt gick väldigt bra och AF hade tillsammans med FK kommit fram till att det bästa för mej är att jag ska gå ett program som kallas FAROS. Detta betyder att jag kommer att gå som sjuk och få sjukpenning men ändå få vara kvar på Bergsgården i 6-12 månader!!
Ni anar inte vilken lättnad det var för mej att få höra detta. Nu kan jag i lugn och ro få hämta mej men ändå vara ute och träna på den sociala biten. En stor sten har lättat från mitt bröst nu kan jag lova.
Detta program startar 1 oktober. Enda kruxet är att jag behöver läkarintyg och jag har ingen läkare. Behöver skrivas av en läkare som är inriktad på mina "problem" Och den jag hade har slutat. Men det ska väl gå att få tag på en ny läkare. Har pratat med psykologen för att få lite hjälp med detta. Har ju inte så lång tid på mej. Så där hade dom inte planerat så bra. Men det löser sej. Huvudsaken är att jag får vara kvar på Bergsgården där jag trivs så bra med alla goa människor ♥
Nu är allt helt underbart!!!
Det är inte lätt att vara Lukas i denna familjen ;)

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: