Avbrott från jobbet

2010-09-28 / 20:41:02
Tjo
Idag fick jag ett strikt mail från AF där det stod att jag måste avbryta min arbetsprövning fram tills allt med sjukskrivninges grejen hos FK är uppklarad. När detta kommer att ske skrev dom aldrig. Inte heller vad detta innebär mer än att jag får stanna hemma ett tag. Om detta blir 1oktober eller när jag fått sjukintyget vet jag inte.
Tycker att dom kunde ha ringt och inte mailat om denna informatinen så jag hade fått veta vad jag behöver göra. När jag hade fått mailet så hade dom gått hem för dagen.
Varför ska allt ALLTID strula för mej?
Får hoppas att jag får svar på allt i morgon. Inge kul att bara sitta hemma. Problemet är att om detta ska hålla i sej tills jag fått sjukintyget så kan det ta tid. Har ju fortfarande inte fått någon ny läkare inne på psyk.
Så nu får jag sitta hemma iaf resten av veckan :(
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: