Sjuker

2010-11-10 / 20:39:58
Tjoo!
Skriver några rader för att iaf tala om att jag lever även o mdet är knappt ;) Är sjuker och tycker lite synd om mej själv *ynk*
Febrig och ont i halsen och panikattacker som kommer och går som dom vill känns det som.
Har fortfarande inte fått börja jobba igen för att FK aldrig blir klara med alla beslut och grejer som dom ska ta. Så fram tills allt är klart får jag stanna hemma.
Känns som att jag missar massa på jobbet nu, vet inte vad som händer och sker. Men ska åka och hälsa på så fort som jag piggnat till lite.
Annars har det inte hänt så jätte mycket den sista tiden. Har ridit några pass på Jummisen och börjat promenera en tjock Hannes. Ginosen har eksem och är inte ridbar :( Känns so matt det bara strular med den hästen. Jumjum går iaf framåt och jobbar på fint. Men det tar på krafterna och musklerna jag onekligen inte har. Märker att jag själv mest "åkt" med när jag ridit tidigare. Nu när jag börjat jobba på det Markus sa till mej så känner jag att kroppen faktiskt får slita lite.

Detta är allt jag har att komma med idag. Kommer tillbaka så fort jag piggnat till.
Bjuder på några Erik Böwes bilder igen :)

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: