Markus holst träning med Jumjum

2010-11-01 / 19:33:21
Tjoo!!
Det har varit en lång dag men den har varit kanon!!
Jumjum har skött sej så himla bra och jobbat jätte duktigt.
Gick bra att vara i ridhuset (första gången han rids i ridhus) även om det va lite läskigt med speglar och hörnen.
Andra passet va vi ute i paddocken.
Markus va verkligen kanon. Han såg dirket på ridningen att vi sällan rider på ridbana och att jag oftast rider ensam. Fick varma ord som att jag är ett natur barn som rider för ridningen och inte för "reglerna" inom ridningen.
Han tyckte även att Jumjum va en välriden "skogshäst"

Övningar som vi fick va framdelsvändningar och att han ska flytta ut rumpan lite på volter och även lite smått på raka spår.
Sen ska jag träna upp min ridalätt teknink och balans.

Jumjum har verkligen vart exemplarisk idag.
*stolt Jummis ägare*
Här kommer en bildbomb från träningen.
Små bilder går som vanligt att klicka på för att se i större format.
Att jag ser ut som en påse nötter och har konstiga miner för mej bjuder jag på :)
Första passet va då i ridhuset.













Sen komemr andra passet ute på ridbanan














Kommentarer!
Postat av: Linda Ohlsson

Åh vad fina ni är!! synd vi inte var samma dag! Hade varit kul o se er!! KUL!!! Kram

Kommenterat - 2010-11-03 / 12:27:14  | URL - http://www.wohoo.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: