Skogstur på JumJum

2010-05-17 / 19:30:05
Tjo
Blev en skogstur med Jumjum idag åxå.  Tog en lite längre runda och körde lite offroad med honom ibland. Han behöver ha lite bättre koll på sina fötter. Men han trivdes lika bra brevid stigen som på den :) Pigg och framåt och väldigt glad att få komma ut. Fick jogga lite mer idag. Måste ju få upp flåset sakta men säkert på honom om han ska orka komma igång med hoppträningen någon gång *fniss*
Innan stallet så hade jag ett litet arbetspass. Va fullt upp där idag när vi är en man mindre. Men tycker vi kämpade på bra. Min arbetsförmedlare va där och hälsade på idag åxå. Gick ganska smärtfritt. Hon ska kontakta alla som är met i mitt fall. Och kanske, KANSKE får jag vara kvar på bergsgården ett tag till. Om jag fortsätter att pröva tidökning som detta program innebär. Hon höll med om at tdet blir inge bätter för mej med att bara få veta vad jag ska göra under nån månad och att det förstör min rehabltering att leva i ovissheten. Så får vi väl se hur det blir med den saken. Är iaf någolunda lugnt fram till sista juni nu. Men det hjälper ju inte mej som mår dåligt av att inte veta vad som händer efter det. En stor sten skulle släppa om jag fick veta att jag fick va kvar där en längre tid. Men har lärt mej att inte hoppas för mycket. Är tacksam för allt stöd jag får av mina arbetskamrater ♥
Verkar som att jag får vara med på hoppträningen på onsdag med Murray igen. KUL!! Ser fram emot det.
Ikväll är det premiär på Djävuls rallyt. Ska bli spännade at tse om det kan va kul. Verkar lite skoj på all reklam iaf.
Nu tar jag kvällen!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: