Regn och rusk

2010-05-14 / 12:03:22
Tjoo
Vart tog det fina vårvädret vägen? Är ju jätte kallt, grått och regnigt ute jue :( Jag som vill rida i nya sadeln. Får väl hoppas att solen snart hittar tillbaka till oss.
Idag har jag vart ensam med shettisarbetet på jobbet. Men det gick ganska fort att skotta lösdriften och hagen ändå. Sen har vi tackat av Janne som idag gjorde sin sista dag hos oss :( Han kommer att bli saknad på gården. Hoppas att han kommer och hälsar på oss ibland iaf.
Nu tar jag helgen för denna veckan. Älsklingen har vart ledig idag och vart hemma med hundarna medans jag jobbade. Fick ta hans bil till jobbet. Den blev poppis där *fniss*
Ska till färjestad och köpa hundmat och till hästarna men det blir lite senare. Tar en liten vila en stund först. Kanske hinner solen komma fram innan dess *hoppas*
Tror inte det är några planer för helgen än. Men det blir nog en lugn en.
Nu ska jag återgå till att kolla när älsklingen spelar wii. Är på sista bossen nu. Men har gjort den banan hyffsat många gånger nu. Men tillslut så klarar han den nog. Jag tröttnade redan igår på att spela samma bana hela kvällen så jag står över :)
Ha en trevlig helg!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: