P-staven uttagen

2010-05-26 / 19:52:36
Tjo
Vart lite dålig på att skriva nu nån vecka. Men gör ett nytt försök :)
Idag har jag tagit ut p-staven ur armen. Har bävat för detta moment sedan jag satt in den. Förstår inte hur jag tänkte när jag satt in den heller. Jag som är så rädd för sprutor och allt annat under huden projekt som kan göra ont.
Erkänner att det inte va en härlig upplevelse och jag grinade som ett barn innan dom fick ut den. Hade haft emla plåster på innan men tycker inte att det hjälpte direkt. Efter att ha bölat och hackat tänder en stund så va den iaf ute. Går inte att beskriva hur skönt det är att bli av med den. Nu kasnke systemet kan funka som det ska igen. Och nu har jag ju lärt mej att jag aldrig mer ska göra några sånan dumma saker som att sätta in något under huden igen.
Har inte sett hur såret ser ut men det är väl förmodligen inte ett stort hål. Men det gjorde ont iaf. Är ihop tejpad och har bandage över nu. Tejpremsorna skulle sitta kvar några dagar.
Är lite öm nu och det sticker lite, men eftersom jag vet att den är ute så gör det inget :) Nu ska man komma ihåg att ta piller i stället, men det ska väl inte va så svårt att komma ihåg när jag har så mycket andra tabletter att äta :)

Innan detta hemska ingrep så har jag iaf jobbat idag. Va med på hoppträning för Johanna igen. Va lite mindre fokuserad idag eftersom jag hade lite att vara orolig över. Men det gick ganska bra ändå. Murray är verkligen en bra läromästare. Och Johanna är en bra tränare.
Nu är jag lite uppvärmd för helgens AR-träning. Ska bli så så sännande och kul. Verkligen super kul att va igång och träna igen. Självförtroendet stiger sakta men säkert för varje gång.
Nu tar jag kvällen!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: