Ny TV och stegräknare

2010-05-08 / 19:36:21
Tjoo
Idag har det blivit en liten shopping runda på bergvik. Själv köpte jag väl inte så jätte mycket. Men Älsklingen storshoppade en ny tv :) Blev en samsung 46". Riktigt snygg! Så nu har vi bra bild även i vardagsrummet. Eftersom vi har en så stor tv i sovrummet så va vi ju tvungna att ha en ännu större i andra rummet. Blev iaf riktigt snyggt och grymt bra bild.
Själv kostade jag på mej en ny stegräknare från Silva för 250kr. Rosa och fin. Vet att det märket ska va bra så jag hoppas att den kommer att funka bättre än mina andra som jag haft.
Sen fick jag en jätte söt gosehund av älsklingen. Ser precis ut som lukas ♥ Sen blev det några pressenter till Harry som fyller 3 år imorgon :)
Nu är tvn instalerad och klar och det blev så snyggt.
Innan turen till stan tog vi en promenad med hundarna. Spatserade bort till jobbet och kollade lite. Kan inte hålal mej borta därifrån :)
Nu blir det en lugn kväll framför tvn.


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: