Hopptränat med Murray

2010-05-12 / 19:16:31
Tjoo
Idag har jag vart lite pigg och hurtig. Började dagen med en promenad med hundarna. Gick upp till jobbet med dom, för att sedan gå hem med dom och ta bilen tillbaka till jobbet
På jobbet fick jag vara med på hoppträning för Johanna. Fick låna hennes häst Murray som jag ridit en gång tidigare. Shit va kul det var!! Tycker at tdet gick ganska så bra faktiskt, men kommer va gött dö i kroppen i morgon. Nacken börjar redan att bråka lite. Va kul att rida en häst som va lite mindre i storlek. Tycker att vi passade bra ihop :) Hoppas att man kan få vara med några fler gånger. Vore ju så kul att verkligen komma igång med träningen och få lite bukt på ridningen.
Hade gärna ridit i min nya sadel idag, men det regnade så fruktasvärt så jag skippade det idag. Får väl hoppas att sadeln finns kvar så jag kan prova den igen när det är bättre väder. Ibland önskar man att man hade ett ridhus. Man blir lite bortsämd med det på jobbet.
Har fått tid till uttagning av P-staven nu. Den 26e åker den ut. Är minst sagt livrädd redan nu. Känner en grym skräck inför detta *ryyser* Får väl hoppas att dte inte bli nå större problem för helgen efter måste jga ju va fit4fight för AR-träningen :)
Nu håller jag på att tvätta några schabrak. Får väl se hur tätt det bli i tvättmaskinen. Får väl hålla lite koll så det inte blir översvämning.
Nu tar jag kvällen!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: