AR träning för Hanna

2010-05-29 / 19:00:53
Tjoo
Idag har jag vart på ar träning och ridit för Hanna. Fick låna hennes fina och super duktiga häst. Detta är nu Jumjums förebild då han åxå är en fd travare. Går dom högre skolorna och verkligen jätte duktig. Nu är min dröm att Jumjum åxå ska bli så duktig i framtiden. Ja drömma måste man ju få göra :)
Dagen har gått bra. Orkade vara med hela dagen men red bara ett pass medans dom andra tösera red 2. Men jag är grymt nöjd med hur det gick.
Blev lite smått finslip på grunder eftersom jag är så ringrostig och inte ridit så mycket ar på länge. Flera år sedan jag red för Hanna sist. Kändes verkligen som en ära att få rida hennes häst!
Blev en trevlig grupp för träningen åxå. Bara tjejer som jag känner till. Linda som jag haft häst i samma stall som och är en god vän. Sen "arbetskamraten" LInda som va med och kikade. Sen Helena som har sin snygga häst på bergsgården. Dom va verkligen jätte duktiga!
Nu är jag på jakt efter ett hästsläp så jag kan förflytta mina hästar till framtidens träningar :) Får väl se om jga hittar något.
Här kommer lite bilder på mej och Lixen
små bilder går att klicka på för at tse dom större...som vanligt :)












Kommentarer!
Postat av: Anna

Ser bra ut <3 Vore kul att prova någon gång. Är det en bomlös sadel du sitter i? Hur är dom? Kram till dig!

Kommenterat - 2010-05-30 / 21:45:25  | URL - http://meterobloggen.se/Nami
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: