Twilight serien på engelska utläst

2010-03-19 / 20:18:53
Tjo
Fredag igen då =)
Regnar gör det åxå. Men antar att det behöver regna lite för att all snö ska försvinna snabbt. Fast vill ha en solig helg :)
Började dagen på jobbet. Där va jag med och löshoppade först 2 stora hästar. Sedan Sally och Casper (två av shettisarna) Måste säga att jag är gryymt impad av hur smidigt gamla Casper rörde på sej. Hoppade högt utan problem. Sally va duktig hon åxå. Nu blev jag sugen på att prova mina hästars hopptalanger åxå. Får väl se om jag lyckas komam iväg med dom så dom får prova sina vingar i ridhuset åxå :)
Pga tandvärken så har jag fortfarande inte vart så pigg. Blir jätte yr av alla värktabletter.
Idag har jag även läst ut Breaking Dawn så nu har jag läst ut hela engelska twilightserien :(
Har läst 7 böcker sedan 9/2 :bigeyes: Varav 3 stycken är på engelska. Måste säga att jag är impad av mej själv.
Vet dock inte hur jag någonsin kommer kunna uppskatta en bok på samma sätt som denna serien. Men något linande ska jag nog kunna hitta. Får ju några böcker i födelsedagspressent vet jag :)
Sen har jag blivit tipsad om en annan bokserie. Sagan om Isfolket. Om jag gillar första boken så kommer jag iaf ha lite och föra med ca 40 böcker i hela serien. Skule ju ha något att sysselsätta mej med i solen till sommaren iaf *fniss*
Men först får jag prova dom andra två böckerna jag får. Kanske kan dom va något. Men i dom serierna finns det bara 3 av varje.
Hur som helst kommer det bli svår att toppa Twilight serien. Men New moon kommer ju ut på dvd den 20e ;) Så där har jag något at tse fram emot ;P
Några direkta planer har vi inte för helgen. Blir det fint väder så vill jag prova att tömköra Hannes igen. Hoppas att jag inte kommer va allt för kass pga tandhelvetet.
Sen skulle mamma vilja att jag åkte och hittade ett par skor. Vet inte varför hon tycker att det är dax för nya. Brukar inte alla skor falla i små partiklar? ;)
Får väl se hur mycket energi det finns för att göa saker.
Har böjat läsa en bok av Dean koontz idag åxå. Måste ju ha något att göra ;) Psykopaten heter den. Den verkar inte helt kass iaf.
Nu blir det Lets dance. Nachos har vi redan käkat.
Ha en trevlig helg
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: