Trevlig födelsedag

2010-03-22 / 19:58:09
Tjoo
Jaha då är man ett år närmre 30 då. Känns som att jag redan börjar få åldersnojjor. Men man blir ju inte äldre än man gör sej.
Började dagen på jobbet. Hade lika mysigt som vanligt. Men avslöjade aldrig min fädelsedag :)
Sen va det hem och slappa lite innan det va dax att städa.
På em kom mormor och morfar, morbror och hans gulliga tjej och paranteserna och Älsklingen. Blev en mysig fika.
Detta har jag fått idag
Twilight 1a filmen och den nya New moon (Bellas box med massa skojigt i)
2par skor
En jeans kjol och ett par mys byxor
en vit väska
en vit klocka
en röd vårjacka
2 böcker
7pack stumpor :)
Bilder på grejerna kommer i morgon. Är trött och sliten nu.
Är nöjd med dagen men är väääldigt trött nu efter att ha hållt igång hela dagen.
Tack för alla grattishälsningar jag fått inne på Facebook åxå. Det har blivit en hel del sådana :)
Blir jätte glad och det värmer så oerhört mycket att få så många.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: