Tandläkaren och tur på stan med Mammi

2010-03-11 / 15:54:14
Tjoo
En trött liten Werre sätter sej vid datorn för att berätta om dagen.
Började att gå upp tidigt i morse (även om jag hade behövt att sova) Tog mej lite frukost och lät hundarna traska på löpbandet en liten stund. Sedan drog jag på mej lite kläder och satte på mej ett ansikte. Kommer inte ihåg när jag sminkade mej sist.
Mamma kom vid 9 och då tog vi en liten promenad med hundarna.
Sedan bar det av in till stan. Va hos tandläkaren :S Men denna gången va det bara en undersökning. Men eftersom jag biter isönder mina tänder så fick jag två nya tider för lagningar. Har man inte utgifter så skaffar man sej.
Efter tandis åkte jag och mamma in till Mitt iCity och strosade runt lite. Vi va på jakt efter nån födelsedagspressent till mej. Men eftersom jag inte är det minsta sugen på nya kläder nu så var det bokhandlarna som drog mest. Måste ju hitta något som kan fylla mitt tomrum efter att jag läst ut dom två sista böckerna på engelska i twilight serien :) Fast do mhar jag ju inte ens fått än, men man måste vara förberedd *fniss* Hitta två stycken som är lite i samma kategori. Frost och Vampyrens märke. Dessa finns sedan i fler böcker. Tror det är 3 av varje. Men valde dom första för att se vad jag tycker om dom först. Så vi hittade iaf något som jag kan få :) Men sen blev det inte mycket mer hittat.
Tror inte jag riktigt hänger med i modetrenderna. Tycker inte jag såg något som skulle kunna passa mej i stil. Men letade väl inget seriöst heller. Tycker det är lättare att beställa kläder så man kan prova dom hemma utan massa folk omkring sej.
Efter stan åkte vi till Pets i ilanda och fixade mat till degusarna. Avslutade trippen på apoteket i forshaga. Men det hjälpte ju inte för jag hade ju inget att hämta ut. Vet inte vad som blivit fel, men nu får jag va medicinlös till i morgon iaf.
Har även köpt ny kattsand som jag hoppas gör att Mini inte får någon reaktion. OM det nu skulle vara det som orsakar det hela.
Mini har vart svullnadslös ett helt dygn och lite till vilket är kanon bra. Fast den enda förändringen jag gjort än är börjat blanda ut ny mat och tagit bort en doftspray jag haft på väggen. Kanske va det något som kunde utlösa allergi. vad vet jag. Hoppas iag att det fortsätter åt detta hållet med henne.

Nu är jag jätte trött efter dagens strapatser och skulle helst vilja lägga mej och läsa lite. Men eftersom jag inte har något att läsa så blir ju det lite svårt. Älsklingen kommer hem snart iaf ♥
Får se om jag skriver något mer senare idag. Annars vill jag önska er alla en trevlig kväll.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: