Tack Team Bergsgården!

2010-03-31 / 18:51:47
Tjoo
Idag har jag fått jätte glada nyheter. Har fått veta att jag får vara kvar på bergsgården i 3månader till. Är så glad över detta. Nu ska jag försöka att slappna av ett tag och bara njuta. Jag ska inte grubbla över vad som händer senare förän jag är där. Jag ska kämpa så hårt för detta.
Känns så skönt att veta att det blir lugnt ett tag om nu inget kommer och sätter stopp för detta.
Tack hela Team Bergsgården för allt ert stöd och för att ni ville ha kvar mej ett tag till ♥


Efter jobbet idag åkte jag raka vägen till AF för att skriva på papper och gå med i detta nya program som så fint heter Arbetslivsinriktad rehablitering. Fick sitta och vänta nästan en timme inne på af innan det va min tur. Men själva mötet gick fort iaf.
Sen gick jag in till apoteket för att hämta ut lite medeciner. Där inne fick jag träna lite på min fobi för folk. Va packat med folk där inne och jag kände hur stressen och paniken smög sej på mej. Men jag kom ut därifrån levande :)
Resten av dagen har jag suttit inne läst i Tid för Odd.
Även om det är en stor lättnad att veta att jag får va kvar på samma ställe ett tag till så mår jag ju fortfarande inte bättre psykiskt och fysiskt. Men nu kommer jag iaf ha tid att få samla krafter. Men ska ta det så lugnt det går. Energi och styrka kommer ju inte som ett brev på posten direkt. Men jag ska fortsätta kämpa.
Nu blir det snart mat och mys i soffan. Passar Julia nu fram till 22. Så det är lite fullt upp med att hålla småhundarna i styr från att bli helt kärlekskranka :)
Nu kommer jag att vara ledig ända tills onsdag. Så nu har jag lite semester :)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: