Snart är det slut på mars

2010-03-29 / 20:36:30
Tjoo
Då är snart mars månad förbi. Även om det bara är några dagar kvar så vet jag fortfarande inte vad som kommer hända med mej den sista mars. Inte hört något från vare sej af eller fk. Dom är ju inte ute i tid med att informera mej vad dom nu beslutat iaf.
Förhoppningsvis får jag iaf reda på det innan tiden är ute. Hoppas verkligen att jag kommer få vara kvar på bergsgården ett tag till. Så fort jag får ett beslut från regeringen så blir det ett möte med chefen för att se vad som händer. Lova att ni håller tummarna för mej.

Idag har jag läst ut boken Broder Odd av Dean koontz. Har läst alla dom tidigare böckerna om Odd och gillar det övernaturliga i dom. Och inte blev jag besviken av denna heller. Fick Tid för Odd i julklapp så får väl se om jag ska läsa den innan jag börjar med Sagan om isfolket som jag antar att jag får med posten i morgon. Hoppas att jag kommer att gilla dom böckerna så jag har lite att göra ett tag :)
På kvällskvisten har vi vart i stallet. Tog en promenad med hundarna innan hästarna fick komma in.
Imorgon ska jag till psykologen igen. Synd att jag inte har några bra nyheter att komma med dock. Inga beslut att komma med och heller inga possitiva besked om att jag är piggare eller mår nå bättre. Är matt och orkeslös och har ingen lust med något. Det lilla jag orkar göra suger musten ur mej och jag blir helt slut efter det. Orkar inte hålla igång nån längre stund med något. Är jobbigt att inte orka va ute bland folk en längre stund utan att va helt slutkörd. Påsk är det snart åxå och även det gör att man mår sämre när man vet att inte orken finns :( Men hoppas att folk förstår att jag inte är så pigg.
Sen är Mini jätte svullen i en tass igen. Känns som att det mesta fortsätter att gå emot mej.
Nu ska jag gotta ner mej i soffan och ta det lite lugnt.
Ha en bra kväll!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: