Skötare/ ridsällskap sökes!

2010-03-17 / 20:18:18
Jag börjar inse att om jag ska få igång hästarna så kommer jag behöva lite hjälp och avlastning. Min egen energi räcker inte riktigt till för tillfället. Därför inser jag att jag behöver lite hjälp och avlastning.
Även roligt om man kan få lite ridsällskap. Allt blir ju roligare och lättare om man är fler.
Skulle även vilja ha hjälp med stallsysslor och hästpyssel.
Den jag söker ska va ansvarsfull och nogran. Körkort och bil är ett måste då det är en bit till busshållplats. Även o mdet är gångavstånd.
Men vill att det inte ska va några problem att ta sej till stallet för att kunna hjälpa till.
Du behöver inte kunna massa inom dressyr eller så. Utan bara vilja ha mysigt med hästen i stallet och skogen. Sen om du vill träna lite så är inte det några problem.
Pga min egen hälsa så kan det vara svårt att ha bestämda dagar. Eftersom jag inte vet så långt i förväg hur jag mår. Så rullande "schema" efter överenskommelse.
Hästarna är INTE igång utan har mest skrotat runt i hagen under vintern. Därför är det en lugn start som gäller.
Så om du är intresserad eller vet någon som är det så skriv gärna till mej för mer info.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: